Thursday, February 24, 2011

tupperware di hatiku..

rice dispenser yg menawan....garlic n all keeper yg menggoda!!!wah...=}
salam smua...^_^..dh lama aku xmencoret peapa sejak kebelakangan ni..so arini aku nk share skit..jumaat yg lepas aku beli tupperware iaitu garlic N all keeper -gambar di sebelah kanan (bajet rajin ke dapur jerk) hehe..klu bli satu hrga rm59.9 tp skg ada promosi bli 2 hrga cume rm95.80...memandangkan aku ahli tupperware (dh lama xbli guna kad ahli sndri sibaik xluput tarikh keahlian g) so dpt g diskaun... bekas ni aku xguna g tggu msk r***h brku nnt...=]

nway aku sgt ske dgn brand tupperware..selain dr kualiti yg tahan, mengekalkan kesegaran makanan, dapat menyenangkan pemandangan apabila disusun rapi seperti dalam freezer atau di atas rak2 dapur dgn warnanye yg so colourful!! so far aku dh ade freezermate essential set, tumblers,square round,eco bottle,jug  air dan byk g!kebanyakkan aku bli ni dr zaman aku solo dlu..heheh

sebnrnye dr dlu g aku plan nk bli rice dispenser - gambar di sebelah kiri ..tp bekas berasku yg skg ni nk cmpak mane lak??(msti suamiku @#$%&#$ nnt)hehehe....slagi msh dpt kucontrol nafsu ni aku cb xmemblinye g..bkn pe xnk membazir...(yolah tu)

ok la..aku d cni bkn nk promote tupperware tp sebagai pengguna yg setia ape yg aku leh ckp..tupperware d hatiku....=}

No comments:

Post a Comment