Wednesday, August 8, 2012

OMG...NOT OH MY ENGLISH...

wow..laaammmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa betul xupdate blog nih!!tetiba rini br ada ms n smgt nk berblog..bkn ape sblm ni sbb msk umh n bzzzz sesgt kat tmpt kj br!!

Sempena kedatangan bln yang MULIa ini (DH NK ABIS PON..19 RAMADHAN DH)..xkira ler wpun dh basi...sy nk ucapkan "SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA MUSLIMIN DAN MUSLIMAT SAMA ADA JAUH ATAU DEKAT!!"

Alhamdullilah bulan ramadhan tahun ini merupakan thn kedua sambut di rumahku di Sri Kl**ang Ipoh..tp mgkn tidak lagi pd tahun hadapan...oppppsss!!!sebabnya husband kena tukar ker kampung halamannya iaitu di Kay El mulai September ini...Skg ni aku dok tggu g drpd PSM, S*K  P*R*K utk sokong pertukaranku..aku mntak tukar ke Wilayah Persekutuan Putrajaya..bl la deme nk sokong nih..={

Utk persiapan raya tahun ni kami suami istri memilih tema PINK ;]  heheheeheh..nnt rajin i upload piccas yeah...kueh mueh ada la beberapa jenis bli..xseperti thn lepas bnyak gla beli + dpt hamper..kesudahannya membazir buang jer..so thn ni kena amek pengajaran dr thn lepas utk elak pembaziran...

ok ler sehingga berjumpa g...daa! tajuk post n crite mmg xde kena mengena..sekian!!hehehe

3 comments:

  1. yeay baby! u r coming to putrajaya??? AKU ORG PALING SUKERRRR! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. beb......adoi aku ler pening n penat...^o^ houz hunting bermula lagik!!!any suggestion wher to stay ek??islah kj kat PJ sebelah bangunan Mustapa Kamal tuh!!

      Delete
  2. beb......adoi aku ler pening n penat...^o^ houz hunting bermula lagik!!!any suggestion wher to stay ek??islah kj kat PJ sebelah bangunan Mustapa Kamal tuh!!

    ReplyDelete